søndag den 24. oktober 2010

Uhhh jeg har været heldig....

De fleste der kender mig ved godt at jeg er nisse og jule tosset..........................

Og da det nogen gange er de underligste ting folk smider ud... Tjjjaaa så smider folk altså også juleting ud....

Hvis jeg så er rigtig heldig, at der er nogen der finder noget der er smidt ud.... Så ender det hos mig...

Så jeg har lige fået dette............
Sådan nogle aeler retter sagt nogen der minder om dem, har mine forældre, de er ikke helt ens.....

Og så... var det meget spændene at åbne disse æsker....
Er det skidt eller godt ?

Og se så..................... Er de ikke fine................. Man kan ikke se det på billedt men de har alle den der lidt krakelerede overflade , uden at være det, men som gamle glaskugler tit har, og også lidt starin rester hist og pist.............. Som skal forsætte med at være der !!!

Og så lige en æske mere .......... Tænkte at der nok bare var lys rester i.......

Men nej - Se ...............

 3 små nisse starin mænd ... De er da for anderledes hihihi kønne er de ikke, men sjove........ Der er ingen dato på æsken. Og jeg har søgt på ASP Holmblads hjemme side... Men kan ikke finde noget om dem...

Er der nogen der kender historien bag disse nisse lys ???

2 kommentarer:

  1. Ja, hvor heldig har man da lov at være :) Der er ikke noget bedre en jul og nisser og idag er der kun 2mdr til juleaften, juuubiiii

    SvarSlet
  2. Hej Jette Elisa - Ja... jeg synes jeg var mega heldig !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet